duminică, 12 decembrie 2010

CONSERVAREA CIUPERCILOR FARA CONSERVANTI

În cartea RETETE CULINARE SI CONSERVE CU CIUPERCI , pe lângă cele 400 reţete culinare cu diferite specii de ciuperci sunt prezentate şi 60 reţete de conserve. În urmă cu 20 de ani ne bucuram, când găseam în magazine multitudine de preparate, conserve diverse şi vedeam inutilă preocuparea noastră de gospodine. Mai ales acea preocupare de toamnă, de schimb de reţete, de zacuscă, legume pentru iarnă, fructe divers preparate etc. etc. Iluzia ne-a trecut repede când am înţeles ce pericol se ascundea în aceste borcane. E-uri, aditivi, coloranţi, conservanţi şi câte şi mai câte care toate atentau la sănătatea noastră şi încă o mai fac. Nu există nici un fel de educaţie în rândul populaţiei, care trebuie să înceapă de la grădiniţă, în modul de a-şi alege hrana, băutura, dulciurile etc.
  Cartea prezentată vine în ajutorul mămicilor care au timp, a bunicilor care nu şi-au pierdut îndemânarea şi o practică cu mare mândrie, a tuturor celor ce iubesc ciupercile şi vor să se hrănească sănătos. Cartea costă 17 ron. Am primit  chiar comenzi mai mari şi am întrebat ce face cu mai multe exemplare. Mi-a spus," le fac cadou de sărbători prietenelor mele".